"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

Şiir > Bireysel

olumlu

\- Şiir

Şiir yazmak bende / konuşma enerjisindedir / çok şiir yazmıyorsam

heyecanlı

Yankı

Daha neler yazacak,bu çıldırmış yüreğim.. / Gönlüm tutacak kalemi, /

üzgün

Dağınık

Çok değil..az zaman önce, /ve hatta, / Zamansız sayılabilecek bir ölçekte,

üzgün

Yalnızlık

İnsan bazen bu koca Dünyada kendini yapayalnız ve çaresiz hissediyor. Sanki etrafında ona el uzatacak hiç

olumlu

Abim'e

Aslında herkes biraz ressam... / Biraz şair... / Üç ana

nostaljik

Kargaşa

Karavan kargaşası yaşamımız / Kargaşanın içinde kaybolmuşuz / Her şey

Başa Dön