Telefon Danışığı (Berlin - Bakı) .
Həbib: Əvvəlcə salam əleykim ey dost. Necəsiz, siz? / Xeybər: Ay əleykəs salam.
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
Həbib: Əvvəlcə salam əleykim ey dost. Necəsiz, siz? / Xeybər: Ay əleykəs salam.
KAN ÇİÇEKLERİ / ........................"Ruslar Bakü'ye girmişlerdi" / Geliyorlar,
Rıhtımın demirlerine yaslamış başını / Hayalini dolaştırır masmavi sularda /
Bu gün sevmeyi ögrendim ben.. / Hani o ic kipirtisi dedikleri duyguda ,
Paslı bir geminin köhne bir limana demirlemiş olması, / açık denizlere yol alamayacağı