Yaşama Hakkı - Kısas Meselesi
modernite idamı hoşgörmüyor, peki ya yaşama hakkını haksız yere gasbedenlerin yaşaması doğru mu?
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
modernite idamı hoşgörmüyor, peki ya yaşama hakkını haksız yere gasbedenlerin yaşaması doğru mu?
Alkolle dost olmak,ölüme meydan okumak demektir.Bu yiğitlik değil,aptallığın taa kendisidir.
Ey tarih bildiğim tek dostum; Atatürk’üm!
Mustafa Kemal’im; Paşam!...
Uçabilen yırtıcılar ailesinin en küçüğü olan baykuş, ailenin en tanınanıdır. Zira onun hakkında öyle çok anlatılar var ki. Kimileri baykuş hakkında söylenenleri hayal ürünü zanneder. Çok yararlı bir kuş olmasına
"insanlık" kavramını ele aldığım bir yazı.
Naçizane tavsiyem : "Sanal dünyayı fethedeyim derken hayatı ıskalamayın!"
Anayasa halkoylamasını, ülkemiz için yol ayrımı olarak görüyorum. Dileğim, vatandaşlarımızın siyasi görüşleri, oy verdikleri parti ne olursa olsun; Neden evet, neden hayır diyeceklerini bilerek oy kullanma ları. Oylanacak maddeleri etraflıca incelemeleri…
..Ben çocukluk yıllarımda televizyon izlemeyi severdim. TRTnin bilindik sakin haber anlatımlarının dışında telaşlı yüksek sesli bir muhabiri dikkatimi çekerdi merak uyandırırdı on yaşında bir çocuk için.
...edebiyat siteleri, bizlerin vazgeçilmez bir sığınağı durumuna geldi. Bir çok dost ve istemeden bir çok da düşman edindik sanırım. Kırdık, kırıldık ve küstük.
\*Her sanat şiire dayanır, hatta şiir bile Novalis
İnsanın bu kadar safsata arasından doğru şeyi seçmek için biraz durup düşünmesi gereklidir. Çünkü bilgi kirliliği o kadar büyümüş ki, neye inanmak gerekir, kime inanmalıyız belli değil.
Ne var ki, hala düşünen bir beyine sahip olduğumuz için insan diye isimlendiriliyorsak, bunun hakkını vermemiz gerekir. Ne yaptığımızı
Biz ne’dir bilir misin sen.?