"Yazmak, varoluşsal bir hapşırmadır; bastırırsan ölürsün, dışarı çıkarırsan peçete ararsın." - Kurt Vonnegut (kurgusal)"

Şiir > Aşk ve Romantizm

nostaljik

Ne Diyor?

Uzaklardan ta uzaklardan, akan bir çeşmenin sesini dinliyorum, / Biri dalgınlıkla unutmuş olmalı,

olumsuz

Kavga 1

........................... / İkisel sorunlarımızla / Bireysel kavga etsek,

üzgün

Sevdim Anne

Sevmek bu kadar acı mıydı anne? / Yüreğimin her çırpınışında ölecek miydim böyle?

olumlu

Seni Dilendim

Açtım ellerimi cenabı Hakka,niyaz eyledim seni dilendim / Bilmem kabül olurmu,yüce dergahta

olumlu

Yakarış

Neden bütün güzeller kendilerini çirkin buluyor / Yoksa aynalar sırf şaka olsun diye

Başa Dön