Güzellik her yerde karşılaşılan bir konuktur. -Goethe |
|
||||||||||
|
Solacak hiç birşeyim kalmadı yüreğimin asmalarında Savunmasız güçsüz Bütün bedenim hislerini kaybetmiş benden sana ağır bir sitem Her gece bir kahır düşer ellerimden Her gece yokluğunun iç denizinde boğulmalar Yoksun busun Yedi verenler yedilerini yitirmiş boynu bükük Hislerim sarsık omuzlarım sensizliğinde düşük Haziranlarda kışa ortak oldu baharlarımda prangalar Düşünüyorum saatler boyu çözemediğim binler soru harmanında gönlüm Çıldırmak zamanın yelkovanlarında pür dikkat Susarak çaresizliğime ağlıyorum bedenimde vurgun yemiş Haziranlara Mücadelesi olmalıydı oysa sevdamızın Herşeye rağmen dik durmalıydık Ben sensizken de yanlızdım seni buldum derken kaybetmenin ağırlığıyla buğulanıyor geçmişim Artık herşey suskun gönül dünyamda Herşey durgun Herşey Karanlıklar düşlerini asmış zihnimde beynimi bin parça eder. Kalbimde ışımayan günlerin yitikliği Ellerimde sensizliğe yakışmış kınalar. Deli ayazların sabahında anlıma vurulmuş ihanet mısraları Gittinde ne oldu Seni aldılarda ne Bana neler olduğunu bilsem gül yüzlüm Bana neler dokunduğunu Bana neler koyduğunu Ellerinle harmanladığın hicran yarasını taşıyorum artık ötelere Sen mutlu ol diyorsun amma bilemedin sensizliğin mutsuzluk olduğunu Seni benden koparanlar bilemediler benim idam fermanımı imzaladıklarını Bilemediler... Şimdi gölgesinde kan damlaları var düşlerimin Sol yanımda ağır bir hançer yarası Gecelerimde nöbetlerin terennümleri var çaresizliğim Gecelerimde kahırlarıdan yazılı mısralar Bu dert bana ölüm katar efsunlarında yıkadığım gözlerime Tükendim gidişinle kırıldı buğusunda ismini yazdığım gönlümün camları İçimde kör umutlar İçimde fırtınalar İçimde sensizlik Hicran dökülür Haziran sarkıtlarından Artık herşey anlamsız bağbozumu gönlümde Artık ölüm besteleri yazılı geleceğe dair düşlerimin Artık.... Zaman mekan isyandan örülü elbiseyi giydirir tükenmiş bedenime Yorgun bir sevda vurur gönlümün pencerelerine damlalardan Kıyılarında üşüdüğüm denizlerin dehlizlerinde Yıldızlar boynu bükük gidişinle buralarda mevsim zemheri Artık sensizim Artık tensiz Mutluluğa ıraktır ismim İçimde isminden açılım ağır yara Git Mutlu olacaksan dayanır yüreğim bu hicrana Birileri mutlu olacaksa sensizliğime Birilerini sevindireceksen Kaldırımlarda adımladığım sevgin Kaldırımlarda bıraktığım bedenim Durma Git....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © MeRCaNDeDe, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |