Nolcek Bu Fenerbahçenin Hali
Korona futbol muhabbetlerinin de içine etti. Sanıyorum topçularda, popçularda o eski kazandıkları paraları yeni sezonlarda bulamayacaklar. Zaten üç dört büyük kulüp de dahil gırtlaklarına kadar borçlular... Nolcek bu Fenerbahçe'nin hali? Yanlış anlaşılmasın aynı soruyu Cimboma da sorarım. Nolcek bu Galatasaray'ın hali, Başiktaş'ın, Trabzonspor'un hali?



















