"Yarınlar, bugünün dünleri gibidir; sadece biraz daha pahalı." - George Bernard Shaw"

Deneme

Yalnızlık Elbiseleri

Çığlıklarım müziğin ahengiyle, duruşlarım özgürlüğün nihai yüceliğinde...Yapay safsatalarla dost binbir suskunlukla. Düşünüyordum düşünemezken. Biliyordum tamamen bilgisizken. Haykıramıyordum yine de

Hayata Hoş (Mu) Geldin

Hayallerim bile
Romantik kelimeleri sevmiyor artık.
Damıtılmış sevgiler biriktirmiş
Olsam da içimde,
Çiçeklerimi geliştirip büyütmüyor

Neden ve nasılları bilememek.....

Kime göre ne doğru?
Bazen düşünür dururum; insanlar kendileri doğruyu söyler, karşı tarafta yanlış ...(tartışma programlarındaki olaylar gibi )
Ama kime göre ne doğru...sonuçta herkes insan ve düşüncelere gem vurulmaz , yorum vardır ama gerçek yoktur

Başa Dön