"Hayat bir roman gibidir; ne yazık ki, sonunu okumadan yorum yapanlar hep ilk satırlara takılıp kalır." - Umberto Eco"

Deneme

yazı resim

Kötümser misin Gülümser mi?-1

Kolay değil belki ama imkansız da değil. Hangi küskünlük bitmemiş, hangi dostluk başlamamış ha! Yüreğin senin eline dostum. İnsanları değiştiremezsin ancak, onlara olan düşüncelerini değiştirebilirsin. Herkesi olduğu gibi kabul et, sende olması gerektiğin

Kovulmuş Renkler ve Bayraklar

Bir alay insan geçiyor önümden.Ellerinde bayrakları,rengarenk,öbek öbek.Haykırdıkları sözcükler aynı ama farkında değil gibiler.Ellerindeki bayraklara bölünmüşler gibi.Hiçbir renk diğerine karışmıyor ama aynı yolda yürümeleri ilginç geliyor.

Gerçek Dost

Gerçek dostu bulmak denizde elmas bulmaya benzer. Çok zor bulunur, belki bulunmaz ama bulununca bir daha kaybedilmez.

Karanlığa Mektup

Aşk, karanlığa yazılsn mektuptur.Yaşarsınız ama resimsiz,yazarsınız ama kelimesiz.Tıpkı karanlığın gözleri gibi efsûni.Yazdıkça silinir, yaşadıkça koyulaşır.Gece kendini gündüzün ellerine teslim ettiğinde, her şey karanlığın içinde silinir,sessizliğe gömü

"Rüzgâr Gibi Geçti"

Her dönemin kendine özgü bir “trendi” vardır. Kimi dönemler insanlık adına önemli “yükseliş”lerin tanıklığını yaparken (örneğin Reform, Rönesans, Aydınlanma, Ekim Devrimi vb.), kimi dönemler de tam tersi bir pozisyon alarak “inişe” geçer. Yani “tarih” dediğimiz hikâye klasik giriş-gelişme-sonuç (serim-düğüm-çözüm) hattını zaman zaman terk eder, inişli çıkışlı vadilere, patikalara

Başa Dön